Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение GT

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ти си знаеш най-добре, ама перфектна кола на старо едва ли ще намериш, още повече спортна такава (дето изначално не е била предназначена някоя пенсия да си купува вестника с нея), но и това вЕрвам ти е напълно ясно, като гледам какви коли си оперирал досега
    Ей това само да ти кажа (като хейтър на нафтата), че според мен не си прав за дизела - ако не друго си струва да намериш някой да ти даде да покараш такава или поне да те повози... На мен също ми стана смешно като видях за първи път ГТ с дизел (и то 1.9, поне да беше голям мотора), ама точно за тая кола си промених мнението - тук дизеловия двигател изобщо не трябва да се тълкува в конвенционалното разбиране за него, като способен да тегли като вол и да е икономичен... Дизеловото ГТ си е БАШ спортна резачка
    И друго: модела е един от малкото (дори може би единствен) спортни алфи, които стават за единствена кола (тоест не за втора кола)

    Comment


    • #17
      подкрепям - 1.9 дизеляк 150 коне на тази кола й заспива направо! Усещането си е много добро и не й липсва нищо - напротив има предимства. Единствено звука от двигателя е недостатък.
      няма вече Алфи, няма вече тръпка...

      Comment


      • #18
        Съгласен със съображенията и на двама ви, но все съм патил досега от дизели (късмет) и честно казано не мисля, че ше ми провърви с тях така, че............де се вика - аз си знам
        "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Има ли го обявено някъде?
          "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Не му препоръчвайте дизел на човека . Щом не му е фен и не му се кара такова , няма да му хареса . Знам от опит - да си признае ако се познае Не , че е лош мотора , но е въпрос на вкус .
            Първоначално публикувано от leshoiad Покажи съобщение
            Има ли го обявено някъде?
            http://www.cars.bg/u95379
            http://www.mobile.bg/11265632586301134
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
            Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
            Ex: BMW E61 530 Xi

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
              Сори не съм те разбрал .
              Има едно ГТ в Плевен но цената е ...ужасна 3.2 е но беше акцизно когато го вкараха и още седи -почти нова на 30-40 хил.
              Ако е черното от камионджийската автокъща (Спаркокар май беше), дето стои от 2 години поне - не се заминавайте с него!
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #22
                Единственото читаво Гт в мобилето са 2 дизела за 20000,21000 лв 1.9 jtd и 3.2-то,което е 25000, в които реално имаш още 2-3 хиляди лв, за да станат перфектни .Тези по 12-5к имат доста пари да вкараш за да стане кола .Казвам го от личен опит...(купих си що годе читава преди 2 години и нещо-първите 3 месеца ми струваха 5000 лв,а колко е до момента не ми се говори...)
                Last edited by Dagi; d.m.y г., 20:49.
                Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                BMW F13 M6
                BMW X6 3.5d
                Mini cooper r56 lci
                Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                SPRINTAUTO Service

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
                  Гледал ли си го или ти е кисело гроздето
                  Не ми е кисело, ма люспите ми засядат на гъзЪ.
                  Да кажем, че имам вътрешна информация.
                  Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                  AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                  Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA Покажи съобщение
                    Не му препоръчвайте дизел на човека . Щом не му е фен и не му се кара такова , няма да му хареса . Знам от опит - да си признае ако се познае Не , че е лош мотора , но е въпрос на вкус .


                    http://www.cars.bg/u95379
                    http://www.mobile.bg/11265632586301134
                    Признавам си,познах се
                    НО,нещата вече са доста по-различни.Просто дизела иска пероид на свикване,поне за мен.Отначало ми беше нетипично,кара се различно от бензина просто,но сега няма проблем,свикнах му .Мога да кажа,че мотора е приятен за каране,има добро ускорение и доускорение,доста приятен разход,даже и звука особенно във високите не е лош
                    В крайна сметка дали бензин или дизел си е индивидуален избор.

                    П.С. Колега лешояд,ако имаш път насам,обади се ако искаш да пробваш как е дизела,пък виж си размислил

                    ---------- Post added at 19:47 ---------- Previous post was at 19:37 ----------

                    Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
                    Единственото читаво Гт в мобилето са 2 дизела за 20000,21000 лв 1.9 jtd и 3.2-то,което е 25000, в които реално имаш още 2-3 хиляди лв, за да станат перфектни .Тези по 12-5к имат доста пари да вкараш за да стане кола .Казвам го от личен опит...(купих си що годе читава преди 2 години и нещо-първите 3 месеца ми струваха 5000 лв,а колко е до момента не ми се говори...)
                    А може би не си попаднал колега на особено читав екземпляр щом за 3 месеца си вкарал 5000.
                    Тия за по 20 000 може и да са читави,но може и да не са,същото се отнася и за тези по 12 000.И аз го казвам от личен опит,просто цената не е определяща.
                    2011 Giulietta MA-ex
                    1995 155 1.8 TS 8V
                    2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
                      Единственото читаво Гт в мобилето са 2 дизела за 20000,21000 лв 1.9 jtd и 3.2-то,което е 25000, в които реално имаш още 2-3 хиляди лв, за да станат перфектни .Тези по 12-5к имат доста пари да вкараш за да стане кола .Казвам го от личен опит...(купих си що годе читава преди 2 години и нещо-първите 3 месеца ми струваха 5000 лв,а колко е до момента не ми се говори...)
                      Хмммм, значи викаш дай 20000лв. да ти е мирна главата.............
                      Преди месец, един пзнат доктор си взе за няма и 11000лв. един 1.9ЖТДМ, много запазено с всички възможни екстри за модела..............
                      Ама ме съмнява, че ако иде при предишните му майстори дет му поддържаха старата алфа........... може и още толкоз да налей.......
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #26
                        за 2 години и полувина дотука съм дал 12300 лв водя си записки в тефтер..и реално тази от 12-3 хиляди ще излезе колкото тази от 20000 лв един вид накрая.Затова е по добре според мене
                        Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                        BMW F13 M6
                        BMW X6 3.5d
                        Mini cooper r56 lci
                        Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                        SPRINTAUTO Service

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
                          за 2 години и полувина дотука съм дал 12300 лв водя си записки в тефтер..и реално тази от 12-3 хиляди ще излезе колкото тази от 20000 лв един вид накрая.Затова е по добре според мене
                          А защо си сигурен, че по тази за 20 000 няма да дадеш още 12 - 13 000. Преди време един мой клиент автотърговец ми разказа как качил една кола в мобилето - колата здрава, права, цената супер ниска и за една седмица само обаждания от рода "Какво и е на колата, смачкана ли е била, проблем в ДВГ ли има...", на него му писнало, боцнал и една яка горница и след 2 дни колата е била продадена. Та размисли от рода "прекалено е евтина за да е хубава или прекалено е хубава да е толкова евтина" според мен са изначално неправилни.
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #28
                            Трябва мн да си назор, за да дадеш кола в супер състояние на ниска цена. На автокъща не вярвам...все пак това му е хляба.
                            Аз определено предпочитам занапред да я вземам от италия или германия...но не и от Бг, нямам вяра никому!
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                              Трябва мн да си назор, за да дадеш кола в супер състояние на ниска цена. На автокъща не вярвам...все пак това му е хляба.
                              Аз определено предпочитам занапред да я вземам от италия или германия...но не и от Бг, нямам вяра никому!
                              Батка най-малкото пък на Италиянеца да му имаш доверие Виж ако германеца ти каже колата е добра, значи е добра!
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                                Батка най-малкото пък на Италиянеца да му имаш доверие Виж ако германеца ти каже колата е добра, значи е добра!
                                Така е, ама не трябва да се пренебрегват скапалите ламарини, изгнилите радиатори, спирачни тръби, липсата на резба след гайките по окачването
                                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                                Comment

                                Working...
                                X